V čem je má metoda výjimečná?

Většina lektorů a agentur učí prezentační dovednosti formou celodenních, často i vícedenních kurzů.

To je úplně špatně!

I po velmi dobrém dvoudenním kurzu, kde je hodně cvičení a účastníci se v danou chvíli výrazně zlepší,
je účinek toho kurzu po pár týdnech na polovině.

Za tři měsíce používá průměrný absolvent jen jednu či dvě techniky, které mu nejvíce utkvěly.

To je hrozně málo...

 

Proč to tak je?

Protože když se chceme naučit novou dovednost, nestačí dostat ty správné informace.
Musíme to dostat do krve. Musíme si to tzv. internalizovat.

A čím více těch nových informací dostaneme najednou, tím méně nám toho v paměti utkví.
Protože velké množství nových věcí naše centra učení prostě přetíží.

 

Komunikační a prezentační dovednosti
je třeba učit podobně jako cizí jazyk

Postupně, po menších krocích, s dostatkem času na to, dostat to do praxe. Internalizovat to.

A přesně takto já je učím.


1) Celé téma mám rozděleno na krátké, velmi praktické workshopy.
 
Jejich délka je jen 2-4 hodiny dle počtu účastníků (více lidí = delší workshop, aby každý měl dost praxe).


2) V každém workshopu se naučíme jednu oblast opravdu dobře
,
a pak mají všichni účastníci minimálně týdne času na to, aby to dostali do svého života.
Aby to používali, cvičili a automatizovali si to. To je ta internalizace.


3) Teprve pak přidáváme další oblast
a postupně budujeme novou dovednost na pevných základech.


Cihlu po cihle.
Tím vznikají pevně ukotvené schopnosti, které už nikdy nezapomenete.

 

Proč je tato metoda tak skvělá?

  • Protože opravdu funguje.
    Všechny mé workshopy jsou zážitkové. Co se u mně naučíte, už nezapomenete.
     
  • Protože postupné učení a přidávání nikoho nepřetíží.
    A pokud někomu některá část nejde, má minimálně týden času si to pořádně procvičit a dohnat.
     
  • Protože vědomí, že za týden budou zase stát před lektorem a kolegy, motivuje účastníky,
    aby sami cvičili a v praxi to již naučené používali.

 

Tato forma vzdělávání je výhodná pro firmy, protože:

  • Nemusíte své lidi uvolňovat na celý den,
    takže i při probíhajícím vzdělávání zvládnou udělat svou nutnou práci.
     
  • Vzdělávací program chystáme na míru a zařadíme do něj právě ty moduly,
    které zrovna vaší lidé potřebují. Dle vašeho oboru i jejich seniority.
     
  • Pokud se někdo z účastníků nemůže zúčastnit některého z workshopů, například z důvodu nemoci či služební cesty, může jej dodatečně absolvovat na některém z mých veřejných termínů.

 

Přidejte se k nejlepším

Mými kurzy už prošli lidé z firem jako jsou 
Microsoft, VMware, Kooperativa, ReMax, eBay, Tieto, Rockwell, Futurelytics,
Nationale Nederlanden, Ogilvy, H1, Unicorn a dalších.


Podívejte se na jejich reference a doporučení.

A napište mi...

Pošlete mi poptávku, do tří dnů se vám ozvu

Vyplnění tohoto formuláře není závazné. 

Neváhejte mi napsat, i když o kurzu jen uvažujete, ale zatím si nejste jistí.

Název firmy nebo organizace: *
Místo konání kurzu (adresa): *
O který kurz či program máte zájem? *
Pro kolik osob: (stačí přibližně) *
KDY se má kurz konat? (navrhněte prosím více možných termínů) *
V jakém čase by se měl kurz nejlépe konat?
Kontaktní osoba: (napiště prosím jméno, email i telefonní číslo) *
Poznámky a podrobnosti:

 

 

Vy jste to dočetli až sem? Wow. 

 

To si zasloužíte malý bonus.

 

Podívejte se na krátké video, kde vysvětluji svou vzdělávací filozofii: