KOMUNIKACE NA PRACOVIŠTI
Kurz pro firmy, úřady i neziskové organizace. Pro management i celé týmy.
Pro lepší spolupráci podřízených, i jejich komunikaci se zákazníky.
V tomto kurzu vás naučím:
- 1Jak efektivně řídit porady a schůzky
- 2Jak sdělovat nepříjemné zprávy
- 3Jak ustát emoce a kritiku
- 4Jak dávat zpětnou vazbu a nikoho nenaštvat
- 5Jak správně vyřizovat reklamace
- 6Jak motivovat podřízené i spolupracovníky
- 7A jak skvěle vycházet se svým šéfem
- 8Jak se jednou otázkou dostat k jádru věci

Kurz probíhá zážitkovou formou
Všechny techniky jsou lektorem předváděny a teorie je omezena jen na nezbytné minimum.
Následují praktická cvičení s lektorem, ve dvojicích i na papíře.
Kurz trvá tak dlouho, jak je potřeba
Individuálně: 2 hodiny, malá skupina (max. do 10 osob): 4 hodiny, větší skupina: celodenní.
Kurz končí, až když jste spokojení s tím, co jste se naučili. A umíte to použít v praxi.
Z kurzu odcházíte s plánem na další zlepšení
Společně rozebíráme reálné situace, se kterými se potýkáte, a cvičíme jejich správná řešení.
Ta si odnášíte sebou a na svém pracovišti je pak snadno aplikujete v praxi.
Po absolvování tohoto kurzu:
- 1se budete do práce těšit
- 2zlepšíte své vztahy i výsledky
- 3budete umět řešit problémy bez hádek
- 4šéf, vedení i zákazníci si vás budou více vážit
- 5nebudete se bát říci co vás štve a žádat o změny
- 6snadněji dosáhnete pracovních i osobních cílů

Z tohoto kurzu odcházíte nejen s novými vědomostmi,
ale především s prakticky získanou dovedností.
A tu budete schopni okamžitě aplikovat ve vztazích se všemi lidmi ve svém životě.
Stejně jako lidé, kteří tento kurz absolvovali před vámi.
Chcete vidět ukázku z obsahu kurzu? Tady je:
Máte ke kurzu jakékoliv otázky?