OBCHODNÍ PREZENTACE a jednání
Potřebujete zlepšit své obchodní dovednosti?
V tomto kurzu vás naučím:
- 1co dělá dobrého obchodníka a jak se jím stát
- 2jak správně vést prodejní prezentaci či jednání
- 3jak se připravit, kde sedět, jak se chovat a co nezapomenout
- 4jak řídit a směrovat pozornost druhé strany
- 5jak naslouchat a správně se ptát
- 6jak prosadit a obhájit tu správnou cenu
- 7jak zdolávat námitky a chytře dávat na výběr
- 8jak navrhovat win-win řešení a situace
- 9a hlavně: jak na konci uzavřít ten obchod
V tomto kurzu vás NENAUČÍM:

Základní dovednosti jako je správná řeč těla, argumentace, používání powerpointu a další, na které mám předchozí kurzy P1-P5.
Předpokládám, že tyto již znáte a v tomto kurzu se budeme soustředit jen na pokročilé obchodní techniky.
Kurz probíhá zážitkovou formou
Všechny techniky jsou lektorem předváděny a teorie je omezena jen na nezbytné minimum.
Následují praktická cvičení pro všechny účastníky a plán dalších kroků do vašeho reálného života.
Kurz trvá tak dlouho, jak je potřeba
Individuálně: 2 hodiny, malá skupina (max. do 10 osob): 4 hodiny, větší skupina: celodenní.
Kurz končí, až když jste spokojení s tím, co jste se naučili. A umíte to použít v praxi.
Po absolvování tohoto kurzu:
- 1budete mít více schůzek a budou se vám dařit
- 2budete před klienty klidnější a efektivnější
- 3budete vědět co na lidi funguje a dokážete to využívat
- 4poznáte, když lidé nemají zájem a ušetříte spoustu zbytečně ztraceného času
- 5zvýšíte své schopnosti i svou cenu na trhu práce
- 6více vyděláte

Z tohoto kurzu odcházíte nejen s novými vědomostmi,
ale především s prakticky získanou dovedností.
A tu budete schopni okamžitě aplikovat v pracovní oblasti svého života.
Stejně jako všichni lidé, kteří jej absolvovali před vámi.
Ohlasy od účastníků tohoto kurzu:
"Petr mi dokázal otevřít oči, a ukázat směr i další možnosti, jak po obchodní stránce akcelerovat mé vlastní podnikání. Ačkoliv v mé hlavě určitá představa existovala už předtím, díky kurzu nabyla zcela jasných a konkrétních podob."
"Hlavní věcí, kterou jsem získal je nadhled. Věci nyní řeším s rozmyslem a ne impulsivně, a to mi s odstupem času pomáhá nejvíce. Protože je školení velmi praktické, posunul jsem se i ve schopnosti vyjednávat a dobře argumentovat."
"Na kurzu jsem se naučil, jak naslouchat zákazníkům. Jak se jich správně ptát a dát jim pak co chtějí. Naučené dovednosti jsem začal okamžitě používat při práci a už po krátké době se dostavily viditelné výsledky. Doporučuji."
Chcete vidět ukázku z obsahu kurzu? Tady je:
Máte ke kurzu jakékoliv otázky?