Manažerská komunikace a vedení lidí
Toto je třetí kurz (K3) v sérii kurzů vzdělávacího programu DOBRÝ KOMUNIKÁTOR.
Vřele doporučuji absolvovat nejdříve kurz K1 - Komunikace a spolupráce na pracovišti.
V tomto kurzu vás naučím:
- 1Jak efektivně řídit porady a schůzky
- 2Jak motivovat své podřízené i spolupracovníky
- 3Jak dávat užitečnou zpětnou vazbu a nikoho tím nenaštvat
- 4Komunikační typologie a jak si díky nim lépe porozumět
- 5Jak se jednou otázkou dostat k jádru věci
- 6Jak své lidi i celý tým dostat na "stejnou vlnu"
Kurz je maximálně praktický
Nezbytná teorie je omezená na minimum, a naopak co nejvíce času věnujeme reálnému cvičení.
Cvičení jsou skupinová i individuální, a jejich témata volíme vždy dle vašich zájmů a oboru.
Kurz je zážitkový. Místo promítání slidů z projektoru, vše reálně předvádíme.
Výsledkem je, že odcházíte s již získanou dovedností
... a tu budete umět okamžitě aplikovat v různých oblastech svého života,
stejně jako desítky lidí, kteří tento kurz absolvovali před vámi.
Po absolvování tohoto kurzu:
- budete svým lidem i sobě lépe rozumět
- budete vědět jak lidi motivovat a čím jim vyhovět
- budete mnohem efektivnější ve své komunikaci
- ušetříte spoustu svého i týmového času kratšími poradami
- budete si před lidmi jistější a budete uznávanější
- ... a hlavně pro vás spolupráce s lidmi bude snazší a bude vás víc bavit
Kurz trvá tak dlouho, jak potřebujete
Individuálně
nebo cca 3 hodiny online
Běžná skupina
(pro 3-10 osob)
Velká skupina
nebo celodenní plnohodnotný kurz
Ohlasy od absolventů mých kurzů:
Podívejte se na ukázku z kurzu:
Objednejte si tento kurz
Objednejte si kurz a posuňte se vpřed. Všechny velké věci začínají prvním kliknutím :-)
Máte ke kurzu otázky? Napište mi...
Po obdržení vaší zprávy vám nejpozději do 2-3 pracovních dnů zavolám a domluvíme se na termínu. Povinné EU upozornění: vyplněním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Podrobnosti zde.
Tohle není to pravé? Vyberte si kam dál...